Široké kliky

Zaměření cviku

Tato varianta se moc neliší od klasických kliků. Ruce však musíte mít dále od sebe – přibližně na dvojnásobek šířky ramen. U této varianty se mnohem více zapojuje ramenní svalstvo. O klicích se dočtete více v tomto článku.

Dýchání

Nadechněte se při pohybu dolů a vydechněte při pohybu nahoru.



Na co si dát pozor

Vždy dbejte na správné dýchání a tělo mějte stále zpevněné a v rovině. Opakování vždy ukončete s nataženýma rukama a cvik tak cvičte v plném rozsahu.

Kovové podpěry na kliky na našem obchodě

Pomůcky

Tím, že máte ruce více od sebe, se zmenšuje rozsah pohybu, a proto se obzvlášť u této varianty vyplatí pro zvýšení efektivnosti cvik cvičit s podpěrami na kliky.

Na domaS vlastní vahou

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět