Kalkulačka na výpočet množství kalorií na den

Počet kalorií na den

Pomocí této kalkulačky lze zjistit, kolik kalorií denně byste měli přijmout kalorií k udržení své současné váhy. Pokud chcete zhubnout, měli byste svůj příjem energie udržovat na nižších hodnotách. Pokud chcete nabrat, udržujte příjem kalorií naopak vyšší.

Poté můžete použít naší kalkulačku na výpočet vhodného rozložení základních živin a zjistit tak, kolik byste měli přibližně přijímat bílkovin, sacharidů a tuků.

Vliv cvičení na doporučený denní příjem

Energetický výdej má ve výpočtu významnou roli. Jako průměrnou aktivitu počítáme hodinové cvičení s mírnou intenzitou – například běh v aerobním pásmu (60-75 % maxima tepové frekvence). Tuto informaci prosíme berte při zadávání informace o pohybové aktivitě v potaz.

Hubnutí a nabírání

Na fitness portál jste asi nepřišli jen tak náhodou, ale chcete něčeho dosáhnout. Pokud je vaším cílem hubnutí, odečtěte si od výsledného počtu kalorií 300-500 a dostanete výsledné číslo, kterého byste se po dobu hubnutí měli držet.

Maximálně příjem kalorií snižujte o 600 kalorií! Pokud jej snížíte ještě více, už je jedná spíše o drastickou dietu, která nemá se zdravým životním stylem nic společného.

Při nabírání platí přesné opak – energetický příjem při něm navyšujte ideálně o 500 kcal. Opět se nevyplatí to přehánět a překračovat doporučený denní příjem o více než 700 kalorií – naberete už potom totiž více tuku než svalů.

Pomohla Ti tato kalkulačka? Doporuč ji svým přátelům.




Diskuse k článku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *