Shyby střídavým úchopem

Zaměření cviku

Cviky na další partie

Shyby střídavým úchopem v sobě spojují shyby nadhmatem a podhmatem. Při obou těchto variantách se zapojují zádové svaly, zejména široký sval zádový, a také bicepsy. Při shybech nadhmatem se však výrazněji zapojují zádové svaly a méně bicepsy. U shybů podhmatem je to pak opačně.

Jelikož lidé mají oslabené spíše zádové svaly než bicepsy, je častější, že dříve zvládají shyby podhmatem. Shyby střídavým úchopem tedy mohou částečně posloužit jako přechodný cvik na shyby nadhmatem.



Nejčastější chyby

Stejně jako u ostatních variant jsou nejčastějšími chybami špatné dýchání, nepodsazená pánev a zapojování horní části trapézového svalu. Pokud ano, základní rady ohledně shybů naleznete v článku o shybech pro začátečníky.

S vlastní vahouStreet workout

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít