Bicepsový zdvih na Scottově lavici

Zaměření cviku

Bicepsový zdvih na Scottově lavici je silně izolovaný cvik a je zaměřený zejména na tvarování vrcholku bicepsů. Cvik je vhodné zařadit až v závěru tréninku bicepsů.

Při cviku je důležité nechat pracovat pouze bicepsy a vyhnout se jakýmkoliv pohybům, které by vám cvik ulehčily. Oproti klasickému bicepsovému zdvihu sice lavice souhyb těla sice podstatně znemožňuje, ale přesto je možné se naklánět a dopomáhat si i jinými svaly. Pokud si tedy uvědomíte, že k tomuto máte tendenci, raději si vezměte nižší zátěž.



Do posilovnySe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít