Kolena k loktům

Zaměření cviku

Cviky na další partie

Cvik je vhodný pro mírně pokročilé a řadí se mezi komplexní cviky. Patří mezi velice oblíbené cviky vyznavatelů známého CrossFitu.

Jak cvičit kolena k loktům?

Tento cvik provádějte tak, že se nejdříve zavěsíte nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Dále začněte zároveň pokrčovat a zvedat nohy dokud se jimi nedotknete loktů. Poté se vraťte nazpět do základní pozice s nataženýma nohama.



Dýchání

V základní pozici (s nataženýma nohama) se vždy nadechujte a při zvedání nohou vydechujte.

S vlastní vahouStreet workout

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít