Kliky s nohama nahoře

Zaměření cviku

Při této variantě kliků se mírně posune vaše těžiště, čímž se zátěž částečně přesouvá na ramenní svaly. Vedle ramenních kliků je tento cvik s vlastní vahou základem pro silná ramena.

Posilované svaly

Pokud budete mít nohy lavici, bude cvik zaměřený hlavně na prsní svalstvo a méně na ramena. Čím však máte nohy výše, tím více se zapojují ramenní svaly. Při klicích ve stojce už pak prsní svaly nepracují téměř vůbec a veškerá zátěž se tedy přesouvá na ramenní svaly společně s tricepsy.



Kovové podpěry na kliky na našem obchodě K tomuto cviku nepotřebujete nutně lavici, ale bohatě vám postačí obyčejná židle či postel. Dbejte zejména na to, aby vaše tělo bylo neustále zpevněné.

I u této varianty můžete šetřit svá zápěstí a zároveň si cvik ztížit použitím podpěr na kliky.

Na domaS vlastní vahou

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít