Kliky na bradlech

Zaměření cviku

Cviky na další partie

Kliky na bradlech jsou velmi účinným cvikem na tricepsy, ale zároveň také na prsa a ramena. Na cvik jsou bohužel potřeba bradla – ty naleznete v každé posilovně. V současné době se ale rozšiřují také venkovní posilovny, kde jsou bradla běžnou součástí výbavy.

 Varianty kliků na bradlech

První možností je předklonit se více dopředu a dát nohy před sebe. Tím dojde k přenesení zátěže na prsní svalstvo. Varianta na videu je spíše na tricepsy. Ještě větší zátěž na tricepsy vyvinete tak, že budete tlačit lokty co nejvíce k tělu.



Pokud máte k dispozici vzpěračský pás s řetězem, můžete si cvik snadno ztížit zavěšením zátěže na něj. Zavěsit můžete klasický kotouč, ale také například kettlebell.

Do posilovnyS vlastní vahouStreet workout

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít