Francouzský tlak

Zaměření cviku

Francouzský tlak je skvělý tvarovací a objemový cvik na zadní část paže – triceps. Zapojují se při něm všechny tři hlavy tricepsu. Správnou techniku si ukážeme na videu:

Další tipy na francouzský tlak

  • Cvik provádějte spíše pomalu, abyste se mohli plně soustředit na správnou techniku.
  • Činku spouštějte klidně i níže, než do výšky loktů (mírně pod úhel 90 stupňů).
  • Použít můžete jak činku rovnou, tak také EZ činku (zakřivený typ činky), která šetří zápěstí.
  • Při zvedání činky úplně propínejte ruce.



Do posilovnyS jednoručkamiSe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít