Zkracovačky na kladce

Zaměření cviku

Zkracovačky na kladce jsou zaměřeny především na horní část břišních svalů (horní část přímého svalu břišního). Při cviku vydechujeme během stahování kladky a nadechujeme se při návratu do výchozí pozice.

Nedoporučujeme používat příliš vysokou zátěž. Důležité je se soustředit, aby pracovaly hlavně břišní svaly. Pokud pocítíte únavu ohybačů kyčlí spíše než břišních svalů, znamená to, že provádíte cvik špatně.



Při cviku můžete provádět také rotace trupem do stran. Tím zatížíte kromě přímého svalu břišního také šikmé břišní svalstvo.

Pro koho je cvik vhodný?

Tento cvik doporučujeme spíše pro pokročilejší, kteří například stagnují, anebo pro ty, kteří chtějí dosáhnout většího objemu či síly břišních svalů. Pro začátečníky je vhodné zaměřit se nejdříve hlavně na rozvoj středu těla. Zpočátku jsou také vhodné spíše klasické zkracovačky bez zátěže a další cviky z našeho zásobníku.

Do posilovnySe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět