Výstupy a výskoky

Zaměření cviku

Cviky na další partie

Tento cvik nemá možnost cvičit každý – přece jenom mít něco jako bednu, na kterou se dá bezpečně stoupnout, není tak úplně běžné a často ani v posilovnách nic takového není. Venku však poměrně snadno najdete něco, co bednu nahradí. Hledání se rozhodně vyplatí, tento cvik můžeme rozhodně doporučit.

Více o cviku

Při cvičení pravidelně střídejte nohy, aby nedošlo ke vzniku svalových disbalancí! Velmi častou chybou je také propínání nohou v kolenech, což má neblahý vliv na kolenní klouby. Nohy byste tedy měli narovnávat, ale ne propínat! Přečtěte si více o správném držení těla.



Posilované partie

Při výstupech a výskocích se zapojují zejména stehenní a hýžďové svaly. Ze stehenních svalů se jedná především o kvadricepsy a krejčovský sval. Z hýžďových svalů pracuje hlavně velký sval hýžďový. Při cviku se také zapojuje trojhlavý sval lýtkový.

Jak si cvik ztížit?

Pokud zvládáte velké množství opakování a vaším cílem je spíše objem než hubnutí či rýsování, je vhodné použít při výstupech zátěž, a to v podobě jednoručních činek nebo dvou kettlebellů.

Také můžete více zapojit lýtkové svaly tím, že cvik budete provádět na špičkách.

KardioS vlastní vahou

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům

Další cviky na Hýždě




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít