Klasické kliky

Zaměření cviku

Základní varianta kliků – cvik, který můžete cvičit v podstatě kdekoliv a kdykoliv. Tato varianta je zaměřena hlavně na prsní svaly, ale částečně také na tricepsy a ramenní svaly. V našem katalogu cviků naleznete mnoho dalších variant.

Jak cvičit klasické kliky?

Klasické kliky jsou základní variantou kliků. Ruce byste měli mít od sebe zhruba půl metru (o trochu více než na šířku ramen).



Kovové podpěry na kliky na našem obchodě

Pokud již zvládáte více než 30 opakování, doporučujeme vám pořídit si podpěry na kliky, které vám umožní větší rozsah pohybu a tím i efektivnější posilování prsních svalů.

Dýchání

Nadechujte se při pohybu dolů a vydechujte při pohybu nahoru.

Na co si dát pozor

Mimo správné dýchání se soustřeďte na to, abyste měli tělo neustále zpevněné a nijak se neprohýbali. Dále vždycky ukončete opakování s nataženýma rukama a udržujte tak plný rozsah pohybu.

Více o klicích se dočtete v tomto článku.

Článek pokračuje po reklamě

Pokračování článku

Na domaS vlastní vahou

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět