Jízda na kole ve visu

Zaměření cviku

Břišní svaly je nejlepší zatěžovat různými způsoby a jejich posilování ve visu je jednou z těchto způsobů (o všech způsobech jak posilovat břicho se dočtete ZDE). Jízda na kole a kmitání nohama ve visu jsou poměrně náročné cviky, ale zároveň jsou velmi účinné, pokud se cvičí správně.

Jak cvičit jízdu na kole ve visu?

Při tomto cviku se nejdříve zavěste nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Zvedněte nohy před sebe do pravého úhlu s tělem a začněte napodobovat jízdu na kole.



Dýchání

Při tomto cviku se především snažte dýchat pravidelně. Svaly se při tomto cviku zapojují neustále a není tedy žádná pozice, kdy by bylo nejlepší se nadechnout.

Na co si dát pozor

  • Nohy se pokuste mít po celou dobu cvičení ve stejné výšce.
  • Naprosto klíčové je při cvičení mít podsazenou pánev – pokud pánev totiž není podsazená, tak se namísto břišních svalů zapojují spíše ohybače kyčlí!

Kmitání nohama ve visu

Tento cvik je velice podobný jízdě na kole ve visu a také je velice obtížný.

S vlastní vahouStreet workout

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít