Bicepsový zdvih podhmatem

Zaměření cviku

Bicepsový zdvih podhmatem je naprosto základním cvikem se zátěží na dvojhlavý sval pažní – biceps.

Při cviku stojíme vzpřímeně podle zásad správného držení těla – důležitá jsou především ramena stažená dozadu a dolů. Celé tělo je při cvičení zpevněné. Lokty zůstávají po celou dobu podél těla. Činku držíme na šířku ramen. Šířka úchopu by tedy měla být dostatečně velká na to, abychom v základní pozici měli plně natažené ruce.



This is a special div with fontawesome icon fa-lightbulb-o. Shortcode needed.

Do posilovnyNa domaS jednoručkamiSe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít