Bicepsový zdvih nadhmatem

Zaměření cviku

Bicepsový zdvih nadhmatem je vhodné kombinovat s klasickým bicepsovým zdvihem podhmatem, u kterého sice existuje velké množství variací, ale při všech se výhradně zapojuje pouze dvojhlavý sval pažní. Při cvičení nadhmatem se však podstatně více zapojuje také hluboký sval pažní a také sval vřetenní (více o svalech paže zde).

Bicepsový zdvih nadhmatem je vhodné cvičit s velkou obouruční činkou. Pokud nemáte velkou činku k dispozici a máte pouze jednoruční činky, je vhodnou náhradou kladivový bicepsový zdvih.



Do posilovnySe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Potřebujete více informací?

Sepsali jsme pro vás 10stránkový e-book o hubnutí a tvarování postavy.

Sepsáno na základě našich zkušeností s lidmi, jako jste vy (našimi čtenáři)

Potřebné informace přelouskáte snadno za jeden večer, získáte přitom informace, které hledáte, uceleně na jednom místě. Sepsali jsme ji na základě dotazů a zkušeností stovek našich čtenářů a klientů - běžných lidí, kteří chtěli shodit pár kilo a dostat se do formy.

Kniha mimo jiné obsahuje

  • Jak nastavit zdravý jídelníček
  • Jak hubnout a vytvarovat postavu
  • Jak správně počítat kalorie
  • Jak měřit výsledky
  • Jak změnit svůj život k lepšímu díky změně postavy

Jak získat náš e-book?

Ebook si můžete zakoupit nyní s dlouhodobou slevou 50 %. Místo 199 Kč tak zaplatíte jen 99 Kč. Zadejte do formuláře svůj e-mail, na který Vám zašleme údaje k platbě převodem. Po jejím provedení obratem obdržíte e-book do své e-mailové schránky.

Objednávka