Bicepsový zdvih nadhmatem

Zaměření cviku

Bicepsový zdvih nadhmatem je vhodné kombinovat s klasickým bicepsovým zdvihem podhmatem, u kterého sice existuje velké množství variací, ale při všech se výhradně zapojuje pouze dvojhlavý sval pažní. Při cvičení nadhmatem se však podstatně více zapojuje také hluboký sval pažní a také sval vřetenní (více o svalech paže zde).

Bicepsový zdvih nadhmatem je vhodné cvičit s velkou obouruční činkou. Pokud nemáte velkou činku k dispozici a máte pouze jednoruční činky, je vhodnou náhradou kladivový bicepsový zdvih.



Do posilovnySe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít