V-shyby

Zaměření cviku

V-shyby jsou zajímavou variantou přítahů na zatížení mírně odlišných svalových vláken a také pro zpestření vašeho tréninku.

Správná technika cviku

U v-shybů se úchop se neliší od základní varianty shybů – hrazdu tedy uchopte nadhmatem zhruba na dvojnásobek šířky vašich ramen. Poté se začněte vytahovat a hlavou směřujte k jedné z vašich sevřených pěstí. Vytahujte se střídavě doleva a doprava a na každou stranu se pokuste odcvičit stejný počet opakování. Přitáhněte se alespoň do výšky, kdy vaše brada bude v úrovni hrazdy.



Dýchání

Před prvním opakováním se dostatečně nadechněte a při vytahování nahoru vydechujte. Poté se při spouštění dolů opět nadechněte a můžete se pustit do dalšího opakování.

Na co si dát pozor

Při cvičení shybů vás bude určitě lákat různě si pomáhat šviháním nohou. To vám ale s posílením zádového svalstva nijak nepomůže. Překřižte si proto nohy a cvičte shyby čistě bez zbytečných pohybů navíc.

S vlastní vahouStreet workout

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

  1. Jeník
    10. 5. 2018 14:22

    Jak vás někdo má brát vážně, když se cvičitel u druhého přítahu třepe jak ratlík :D :D :D :D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít