V-shyby

Zaměření cviku

V-shyby jsou zajímavou variantou přítahů na zatížení mírně odlišných svalových vláken a také pro zpestření vašeho tréninku.

Správná technika cviku

U v-shybů se úchop se neliší od základní varianty shybů – hrazdu tedy uchopte nadhmatem zhruba na dvojnásobek šířky vašich ramen. Poté se začněte vytahovat a hlavou směřujte k jedné z vašich sevřených pěstí. Vytahujte se střídavě doleva a doprava a na každou stranu se pokuste odcvičit stejný počet opakování. Přitáhněte se alespoň do výšky, kdy vaše brada bude v úrovni hrazdy.



Dýchání

Před prvním opakováním se dostatečně nadechněte a při vytahování nahoru vydechujte. Poté se při spouštění dolů opět nadechněte a můžete se pustit do dalšího opakování.

Na co si dát pozor

Při cvičení shybů vás bude určitě lákat různě si pomáhat šviháním nohou. To vám ale s posílením zádového svalstva nijak nepomůže. Překřižte si proto nohy a cvičte shyby čistě bez zbytečných pohybů navíc.

S vlastní vahouStreet workout

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

  1. Profilový obrázek
    Jeník
    10. 5. 2018 14:22

    Jak vás někdo má brát vážně, když se cvičitel u druhého přítahu třepe jak ratlík :D :D :D :D

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *