Shyby kolem světa

Zaměření cviku

Shyby kolem světa jsou jednou z nejkomplexnějších variant shybů co se týče zapojení zádových svalů (částečně i svalů paže – bicepsu a hlubokého svalu pažního). Cvik je také mírně náročnější než klasické varianty shybů.

Jak cvičit shyby kolem světa?

Úchop u shybů kolem světa je stejný, jako u shybů nadhmatem širokým úchopem. Nejdříve se vytáhněte k jedné ruce do pozice, kdy budete mít bradu na úrovni hrazdy. Poté, nejlépe s bradou nad hrazdou, přejděte k druhé ruce a spusťte se dolů. Vytahujte se střídavě a na obě strany odcvičte stejný počet opakování.



Dýchání

Před prvním shybem se řádně nadechněte a při vytahování nahoru vydechujte. Poté se při spouštění dolů opět nadechněte a začněte další opakování.

Na co si dát pozor

Při cvičení shybů vás bude určitě lákat dopomáhat si šviháním nohou. To vám však s rozvojem zádového svalstva moc nepomůže. Překřižte si proto nohy a cvičte shyby čistě bez zbytečných pohybů.

S vlastní vahouStreet workout

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět