Rozpažování s jednoručkami

Zaměření cviku

Rozpažování s jednoručkami vleže na rovné lavici je izolovaný cvik zaměřený na prsní svaly. Na správnou techniku cviku se můžete podívat na následujícím videu:

Jakou volit zátěž?

U tohoto tvarovacího cviku je vhodné volit spíše nižší zátěž, jelikož na prsní svaly je vyvíjen větší nátlak. To je způsobeno tím, že ruce jsou při cviku pouze mírně pokrčeny. Činky je tedy potřeba mít plně pod kontrolou a provádět cvik spíše pomaleji, aby nedošlo ke zranění.



Pokud chcete cvik provádět s vyšší zátěží a zaměřit se spíše na objem, doporučujeme více pokrčit ruce. Na objem jsou však vhodné spíše tlaky, kde lze snadno využívat podstatně větší zátěž. Vhodné je tedy oba cviky kombinovat a rozpažky zařadit na procítění na závěr tréninku prsou.

Jak se liší rozpažky od tlaků?

Zásadním rozdílem je to, že při rozpažkách se nemění úhel v loktech, zatímco při tlacích ano. Při tlacích se tak zapojují kromě prsních svalů také tricepsy, k čemuž při rozpažkách nedochází. Z toho důvodu je rozpažování s jednoručkami izolovaným cvikem pouze na prsa.

Do posilovnyS jednoručkamiSe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

  1. Profilový obrázek
    lukas
    20. 6. 2020 16:50

    Dobry den mam prozbu uz cvicim nakej ten patek a chci se mam dotaz k rustu prsou pri bendzi potreboval bych poradit na narust svalove hmoty na prsa mam davit vetsi vahy nebo menci / dekuji moc naschledanou Lukas dekuji za pomoc.

    • Lukáš Jirsa
      22. 6. 2020 16:36

      Dobrý den,

      pro růst svalové hmoty se obecně uvádí naložit takovou váhu, abychom technicky správně zvládli 8-12 opakování ve 2-4 sériích. Ke konci série už by mělo docházet k selhání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Potřebujete více informací?

Sepsali jsme pro vás 10stránkový e-book o hubnutí a tvarování postavy.

Sepsáno na základě našich zkušeností s lidmi, jako jste vy (našimi čtenáři)

Potřebné informace přelouskáte snadno za jeden večer, získáte přitom informace, které hledáte, uceleně na jednom místě. Sepsali jsme ji na základě dotazů a zkušeností stovek našich čtenářů a klientů - běžných lidí, kteří chtěli shodit pár kilo a dostat se do formy.

Kniha mimo jiné obsahuje

  • Jak nastavit zdravý jídelníček
  • Jak hubnout a vytvarovat postavu
  • Jak správně počítat kalorie
  • Jak měřit výsledky
  • Jak změnit svůj život k lepšímu díky změně postavy

Jak získat náš e-book?

Ebook si můžete zakoupit nyní s dlouhodobou slevou 50 %. Místo 199 Kč tak zaplatíte jen 99 Kč. Zadejte do formuláře svůj e-mail, na který Vám zašleme údaje k platbě převodem. Po jejím provedení obratem obdržíte e-book do své e-mailové schránky.

Objednávka

Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít