Předpažování s jednoručkami

Zaměření cviku

Předpažování s jednoručkami je cvik zaměřený na přední část deltového svalu. Ta bývá většinou spíše přetížená, proto cvik rozhodně nedoporučujeme naprostým začátečníkům a lidem s horním zkříženým syndromem.

Více o cviku

Lokty je možné mít i mírně pokrčené, na zapojení ramenního svalstva to ale vliv nemá. Obzvlášť důležité je nezvedat při cvičení ramena (to souvisí s již ve videu zmíněným zapojením horní části trapézového svalu).



Pokud se vám při cviku prohýbají záda, cvik můžete cvičit také v sedě, a to nejlépe na polohovatelné lavici s opěradlem ve vertikální poloze.

Do posilovnyNa domaS jednoručkamiSe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Potřebujete více informací?

Sepsali jsme pro vás 10stránkový e-book o hubnutí a tvarování postavy.

Sepsáno na základě našich zkušeností s lidmi, jako jste vy (našimi čtenáři)

Potřebné informace přelouskáte snadno za jeden večer, získáte přitom informace, které hledáte, uceleně na jednom místě. Sepsali jsme ji na základě dotazů a zkušeností stovek našich čtenářů a klientů - běžných lidí, kteří chtěli shodit pár kilo a dostat se do formy.

Kniha mimo jiné obsahuje

  • Jak nastavit zdravý jídelníček
  • Jak hubnout a vytvarovat postavu
  • Jak správně počítat kalorie
  • Jak měřit výsledky
  • Jak změnit svůj život k lepšímu díky změně postavy

Jak získat náš e-book?

Ebook si můžete zakoupit nyní s dlouhodobou slevou 50 %. Místo 199 Kč tak zaplatíte jen 99 Kč. Zadejte do formuláře svůj e-mail, na který Vám zašleme údaje k platbě převodem. Po jejím provedení obratem obdržíte e-book do své e-mailové schránky.

Objednávka