Předkopávání

Zaměření cviku

Předkopávání je izolovaným cvikem, které zpravidla nebývají příliš náročné na techniku. Důležité tedy je soustředit se především na to, aby pohyb probíhal pouze v kolenech.

Naše doporučení

Zásadní chybou je, když se hýždě začnou zvedat – v tomto momentě již začínají pracovat spíše ohybače kyčlí než kvadricepsy, na které je cvik zaměřený a ztrácí tak svůj efekt.



Při cviku je vyvíjen podstatný tlak na kolenní klouby, a proto rozhodně nedoporučujeme cvičit s maximální zátěží. Vhodné je používat o něco nižší zátěž a cvik provádět kontrolovaně, aby se předešlo zranění.

Kdy cvik zařadit?

Jelikož je cvik tvarovací, tak by měl být zařazen spíše jako doplňkový k základním objemovým cvikům (dřep, leg press).

Do posilovnySe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít