Leg press

Zaměření cviku

Leg press je jedním z nejpopulárnějších cviků na kvadricepsy. Ve videu ti přiblížíme správnou techniku cviku, jestli je pro tebe cvik vhodný a mnoho dalšího.

Další informace a tipy k leg pressu

Leg press je spíše doplňkový cvik, jako základ na posilování kvadricepsů, ale i dalších svalů na nohou doporučujeme spíše dřepy. Leg press však doporučujeme také těm, kteří mají zdravotní problémy a dřepy pro ně proto nejsou vhodné.



Kolena při cvičení nevytáčej směrem k sobě – zvyšuje to tlak působící na kolena. Vytočení kolen směrem ven tento tlak naopak zmírňuje. Zároveň cvik lze cvičit s nohama více od sebe a zatížit tak více hýžďové svaly.

Do posilovnySe zátěží

Líbí se Ti tento cvik? Doporuč jej svým přátelům




Diskuse ke cviku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nahlásit chybu

Máme někde chybu?
Máme nové stránky, dej nám o ní prosím vědět



Bez cookies to nezvládneme. Více

Do Tvého počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo Ti usnadnit používání některých služeb webu (třeba košík, který si pamatuje tvoje zboží i po opuštění webu). Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Tě, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíš. Po stisknutí tlačítka „Chápu“ Tě následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít