Osobnost č. 2: Frank Medrano

Frank Medrano osobnost

Při prvním pohledu na to, co všechno Frank Medrano se svým tělem dokáže, nejspíš budete chvíli jen nevěřícně zírat. Frank totiž mistrně ovládá kalistheniku – jeho vášní je tedy cvičení s váhou vlastního těla (především na hrazdě).  A s vlastním tělem zvládne opravdu neuvěřitelné věci.



Jestliže jste se už s Frankovými videy setkali, určitě budete souhlasit, že jeho výkony jsou ohromující. Pokud však stále nevíte, o koho jde, rozhodně byste se měli podívat na následující video.

Frank o sobě říká

Frank Medrano hrazda„V průběhu let jsem hodně cvičil s vlastní váhou, činkami, neobvyklými předměty a dělal jsem prostě všechno, co bylo alespoň trochu spojené se cvičením. Nedefinuje mě to, jaké pomůcky zrovna používám tento měsíc nebo rok. Moje osobnost je založena na tom, kolik úsilí ze sebe vydám každý den.

Opravdu věřím, že nejdůležitější součástí každého cvičebního plánu jste vy. Dostanete, co do toho dáte. Bez ohledu na to, jaký cvičební plán si vyberete nebo jaké vybavení použijete, jste to vy, kdo ze sebe musí vydat maximální úsilí.

Pomůcky, které použijete, neznamenají nic víc, než prostředek na cestě k cíli. Vybavení nezmění rovnici úspěchu, protože nejdůležitější proměnnou v ní budete stále VY. Mít kontrolu nad svým tělem a být schopný dělat si s ním, co chcete, je to, co dělá cvičení tak úžasným.“

Frankův jídelníček

Věřte nebo ne, Frank je vegan. Je tedy důkazem toho, že i s veganskou stravou je možné mít perfektní postavu a ohromnou sílu. Frank si dává pozor zejména na dostatečný příjem komplexních sacharidů a bílkovin z kvalitních zdrojů.

Jeho jídla se nejčastěji skládají z čočky, quinoi, brokolice, špenátu, celozrnného pečiva, těstovin, cereálií, hnědé rýže, mandlového mléka, ořechů, arašídového másla, ovoce, hub a suplementů (protein).

Tipy od Franka pro lidi, kteří se chtějí dostat do formy

  • BUĎTE TRPĚLIVÍ – Svaly nenarostou přes noc, takže si to uvědomte a vytrvejte.
  • JEZTE ČISTĚ – Když se říká „Buchty se pečou v kuchyni“, není to vtip. Podoba vašeho jídelníčku je zásadní ke snížení procenta tuku v těle. Díky tomu pak budou břišní svaly konečně viditelné.
  • CARDIO – Frank tím nemyslí žádné maratony nebo dlouhé hodiny strávené na rotopedech, ale výbušný HIIT trénink (typ intervalového tréninku).

Frankova videa dokáží opravdu skvěle motivovat a jsou motivací i pro mě. S jeho názory se navíc značně ztotožňuji. Není to však tak, že bych je od něho převzal, spíše jsem k nim, podobně jako Frank, dospěl během doby, po kterou cvičím.

Celý seriál o osobnostech u nás naleznete zde.

motivaceosobnostisportovci

Líbí se Ti tento článek? Doporuč jej svým přátelům

Zdroje:
frankmedrano.com, sixpackfactory.com




Diskuse k článku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Potřebujete více informací?

Sepsali jsme pro vás 10stránkový e-book o hubnutí a tvarování postavy.

Sepsáno na základě našich zkušeností s lidmi, jako jste vy (našimi čtenáři)

Potřebné informace přelouskáte snadno za jeden večer, získáte přitom informace, které hledáte, uceleně na jednom místě. Sepsali jsme ji na základě dotazů a zkušeností stovek našich čtenářů a klientů - běžných lidí, kteří chtěli shodit pár kilo a dostat se do formy.

Kniha mimo jiné obsahuje

  • Jak nastavit zdravý jídelníček
  • Jak hubnout a vytvarovat postavu
  • Jak správně počítat kalorie
  • Jak měřit výsledky
  • Jak změnit svůj život k lepšímu díky změně postavy

Jak získat náš e-book?

Ebook si můžete zakoupit nyní s dlouhodobou slevou 50 %. Místo 199 Kč tak zaplatíte jen 99 Kč. Zadejte do formuláře svůj e-mail, na který Vám zašleme údaje k platbě převodem. Po jejím provedení obratem obdržíte e-book do své e-mailové schránky.

Objednávka