Workouty » Prkenná výzva – 30 denní výzva na břicho

Chcete posílit břišní svaly a vůbec celý střed těla? Žádný problém, připravili jsme pro vás Prkennou výzvu – 30 denní výzvu složenou pouze ze dvou cviků určených na posílení core a celkového zpevnění postavy.

Grafický návod - Prkenná výzva

Stáhnout grafický návod


Každý tréninkový den během této výzvy tedy odcvičíte tři série s přestávkami 45 sekund klasického planku (prkna) a následně dvě série (jednu na každou stranu) bočního planku bez přestávky. Výjimkou jsou první a poslední den, kde je u klasického planku pouze jedna série, při které se v pozici snažíte udržet co nejdéle. Díky tomu snadno zjistíte, jak moc jste se zlepšili v průběhu celé výzvy.

Jak správně cviky provádět?

Nejdůležitějším pravidlem je neprohýbat se v bedrech při klasickém planku. Přesný popis a ukázku správné techniky obou cviků najdete ZDE.

Je Prkenná výzva vhodná pro začátečníky?

Ano, výzva je vhodná pro začátečníky, jelikož v začátcích cvičení je důležité právě posílení středu těla. Navíc si v průběhu 30 dní pomalu zvyknete na pravidelné cvičení a budete s ním tedy i s vyšší pravděpodobností nadále pokračovat.

Můžu výzvu kombinovat s jiným cvičením?

Tuto výzvu je určitě možné kombinovat s dalším cvičením. Přestože se totiž při planku zapojuje velké množství svalů, tak primárně je cvik zaměřený na střed těla. Pokud tedy v průběhu výzvy chcete cvičit více, zaměřte se na jiné svalové partie, nebo případně výzvu zkombinujte s kardiovaskulárním cvičením.
 
Máte nějaké dotazy nebo připomínky týkající se této výzvy? Ptejte se na našem fóru.

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz