Cviky » Zakopávání

Zakopávání je cvik zaměřený na hamstringy, což jsou 3 svaly, které tvoří zadní stranu stehen, a jejich funkcí je právě flexe v kolenním kloubu. Více o svalech stehna a lýtka ZDE.

Tipy ke cviku

  • Pokud stroj má úchyty podobné jako na videu, je vhodné je uchopit a zpevnit i celou horní polovinu těla. Poté se můžete koncentrovat na zakopávání.
  • Vzpěry si zapřete v oblasti kotníků, toto je zpravidla možné si nastavit.
  • Pohyb provádějte spíše pomaleji a hlavně kontrolovaně. Zakopávat je vhodné v maximálním rozsahu, tzn. co nejvíce k hýždím.

Další varianty

Zakopávání vleže je nejpopulárnější variantou zakopávání a příslušný stroj najdete v téměř každé posilovně. V některých posilovnách se můžete setkat také se stroji, které umožňují zakopávání vsedě nebo vestoje. Principy jsou však u těchto variant stejné, jako u zakopávání vleže.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít