Cviky » Zádové svaly » V-shyby

Jak cvičit v-shyby?

Úchop se neliší od základní varianty shybů – hrazdu tedy uchopte nadhmatem zhruba na dvojnásobek šířky vašich ramen. Poté se začněte vytahovat a hlavou směřujte k jedné z vašich sevřených pěstí. Vytahujte se střídavě doleva a doprava a na každou stranu se pokuste odcvičit stejný počet opakování. Vytahujte se alespoň do výšky, kdy vaše brada bude v úrovni hrazdy.

Dýchání

Před prvním opakováním se dostatečně nadechněte a při vytahování nahoru vydechujte. Poté se při spouštění dolů opět nadechněte a můžete se pustit do dalšího opakování.

Na co si dát pozor

Při cvičení shybů vás bude určitě lákat různě si pomáhat šviháním nohou. To vám ale s posílením zádového svalstva nijak nepomůže. Překřižte si proto nohy a cvičte shyby čistě bez zbytečných pohybů navíc.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít