Cviky » Výstupy a výskoky

Více o cviku

Při cvičení pravidelně střídejte nohy, aby nedošlo ke vzniku svalových disbalancí! Velmi častou chybou je také propínání nohou v kolenech, což má neblahý vliv na kolenní klouby. Nohy byste tedy měli narovnávat, ale ne propínat! Přečtěte si více o správném držení těla.

Posilované partie

Při výstupech a výskocích se zapojují zejména stehenní a hýžďové svaly. Ze stehenních svalů se jedná především o kvadricepsy a krejčovský sval. Z hýžďových svalů pracuje hlavně velký sval hýžďový. Při cviku se také zapojuje trojhlavý sval lýtkový.

Jak si cvik ztížit?

Pokud zvládáte velké množství opakování a vaším cílem je spíše objem než hubnutí či rýsování, je vhodné použít při výstupech zátěž, a to v podobě jednoručních činek nebo dvou kettlebellů.

Také můžete více zapojit lýtkové svaly tím, že cvik budete provádět na špičkách.

 

Další cviky na hýžďové svaly

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít