Cviky » Tricepsové stahování horní kladky

Na co si dát pozor

Při cvičení můžete být i mírně předklonění. Důležité však je neprohýbat se v zádech. Cvik také rozhodně neprovádějte švihem.

Nepomáhejte si předkláněním se dopředu – triceps tím rozhodně neposílíte a pouze tím zapojíte břišní svaly, avšak jen slabě (tzn., že je tím ani nijak podstatně neposílíte). Jestli chcete posílit břicho, vhodné cviky najdete v sekci břišní svaly.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít