Cviky » Shyby dlaněmi k sobě

Shyby dlaněmi k sobě

Při této variantě shybů se výrazněji zapojuje biceps a hlavně také hluboký sval pažní (úchop hrazdy je stejný jako úchop činky při kladivovém bicepsovém zdvihu).

Rozšíření tréninkového plánu o tuto variantu shybů tedy pomáhá k rozvoji svalů paže a jedná se v podstatě o jediný způsob, jak výrazně zatížit hluboký sval pažní bez použití zátěže.

Co je k tomu třeba?

Hrazda - více úchopů

Jestliže tuto tuto variantu shybů chcete cvičit doma, je již potřeba pokročilejší typ hrazdy do dveří, která povoluje více možností úchopu.

Jestliže se shyby začínáte, doporučujeme vám náš článek o shybech pro začátečníky, ve kterém také najdete video návod, který vám pomůže zvládnout první shyby.

Nejčastější chyby u shybů dlaněmi k sobě

  • špatné dýchání
  • nepodsazená pánev
  • zapojení horní části trapézového svalu

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Banner shybyCZ

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít