Cviky » Přítahy spodní kladky (Veslování)

Na co si dát pozor

Při cvičení se můžete také předklánět, mějte se ale na pozoru, abyste při přitahování kladky měli vždy lopatky stažené k sobě.

Ramena neustále tlačte dolů – tím se vyhnete nežádoucímu zapojení horní části trapézového svalu. Jeho zapojení by znamenalo, že bude z velké části pracovat namísto širokého svalu zádového a mezilopatkových svalů, jejichž posílení je hlavním cílem tohoto cviku.

Cvik je velice podobný klasickému veslování. Při tom se však, narozdíl od přítahů spodní kladky,  navíc zapojuje mnoho svalů na nohou.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít