Cviky » Předpažování s jednoručkami

Více o cviku

Lokty je možné mít i mírně pokrčené, na zapojení ramenního svalstva to ale vliv nemá. Obzvlášť důležité je nezvedat při cvičení ramena (to souvisí s již ve videu zmíněným zapojením horní části trapézového svalu).

Pokud se vám při cviku prohýbají záda, cvik můžete cvičit také v sedě, a to nejlépe na polohovatelné lavici s opěradlem ve vertikální poloze.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Banner shybyCZ

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít