Cviky » Předkopávání

Naše doporučení

Předkopávání je izolovaným cvikem, které zpravidla nebývají příliš náročné na techniku. Důležité tedy je soustředit se na to, aby pohyb probíhal pouze v kolenech. Zásadní chybou je, když se hýždě začnou zvedat – v tomto momentě již začínají pracovat spíše ohybače kyčlí než kvadricepsy, na které je cvik zaměřený a ztrácí tak svůj efekt.

Při cviku je vyvíjen podstatný tlak na kolenní klouby, a proto rozhodně nedoporučujeme cvičit s maximální zátěží. Vhodné je používat o něco nižší zátěž a cvik provádět kontrolovaně, aby se předešlo zranění.

Kdy cvik zařadit?

Jelikož je cvik tvarovací, tak by měl být zařazen spíše jako doplňkový k základním objemovým cvikům (dřep, leg press).

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít