Cviky » Peck deck

Více o cviku

Peck deck je prováděn v sedě a pohyb vychází pouze z ramenou. Při cviku tedy pracují pouze prsní svaly. Peck deck je navíc prováděn v sedě, takže není vyvíjena žádná zátěž na páteř. Z tohoto důvodu je cvik vhodný pro začátečníky, kteří zpravidla ještě nemají dostatečně zpevněné svalstvo a páteř je tak náchylnější ke zraněním.

Přestože se jedná o velmi jednoduchý jednokloubový cvik, tak je potřeba dávat si pozor na správnou techniku – v rameni by měl být správně pravý úhel (resp. nadloktí by mělo být rovnoběžně se zemí). Kromě toho je potřeba dávat si pozor, aby se při cvičení neaktivoval trapézový sval – je tedy důležité, aby lopatky byly staženy dolů a k sobě.
 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít