Cviky » Kliky s nohama nahoře

 
Kovové podpěry na kliky na našem obchodě K tomuto cviku nepotřebujete nutně lavici, ale bohatě vám postačí obyčejná židle či postel. Dbejte zejména na to, aby vaše tělo bylo neustále zpevněné.

I u této varianty můžete šetřit svá zápěstí a zároveň si cvik ztížit použitím podpěr na kliky.

Posilované svaly

Pokud budete mít nohy lavici, bude cvik zaměřený hlavně na prsní svalstvo a méně na ramena. Čím však máte nohy výše, tím více se zapojují ramenní svaly. Při klicích ve stojce už pak prsní svaly nepracují téměř vůbec a veškerá zátěž se tedy přesouvá na ramenní svaly společně s tricepsy.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít