Cviky » Kladivový bicepsový zdvih

Více o cviku

Při kladivovém bicepsovém zdvihu se zapojují mírně odlišné svaly než při bicepsovém zdvihu podhmatem – konkrétně se více zapojuje hluboký sval pažní a navíc také sval vřetenní, který najdeme na předloktí. Proto tento cvik doporučujeme zařadit do tréninkového plánu k dalším cvikům na bicepsy. Kladivové bicepsové zdvihy můžete cvičit také v sedě.

TIP: Hluboký sval pažní se zapojuje také při bicepsovém zdvihu nadhmatem, což je další skvělý cvik na biceps. Na rozdíl od kladivového bicepsového zdvihu se při něm však používá spíše obouruční činka.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít