Cviky » Kick-back

Na co si dát pozor?

Při cviku se opravdu soustřeďte, aby pohyb probíhal pouze v lokti. Je tedy zásadní mít zpevněné celé tělo, což je výrazně snazší, pokud se pevně opřete o lavičku a jednou nohou také o zem. Loket také mějte po celou dobu těsně u těla.

Důležité je také neprovádět pohyb švihem, což ale částečně souvisí s předchozím bodem, protože ke švihu je nutný pohyb celého těla.

Kick-back ve výpadu vs. kick-back

Kick-back ve výpadu je technicky náročnější variantou běžného kick-backu. Ve výpadu je totiž mnohem těžší vyhnout se souhybu těla. Kick-back ve výpadu tedy není tak izolovaným cvikem, jako je kick-back klasický. Klasický kick-back se navíc provádí pouze s 1 činkou, a tak se lze lépe soustředit na správnou techniku.

Výhodou varianty ve výpadu je, že posilujete obě ruce zároveň, čímž šetříte i nějaký ten čas. Jestliže se však chcete zaměřit na opravdu perfektní zatížení tricepsu, bude pro vás vhodnější běžný kick-back.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Banner shybyCZ

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít