Cviky » Horolezec

Horolezec je velice komplexní cvik, na který vám postačí pouze váha vlastního těla. Je výborný na zpevňování těla  a také na hubnutí – zvyšuje se při něm totiž tepová frekvence, čímž se řadí mezi kardio cviky.

Jaké svaly se zapojují?

Při horolezci se zapojuje především celý střed těla (core), to znamená i hluboký stabilizační systém, do kterého patří vnitřní svaly v okolí páteře. Dále se ale ve větší míře zapojují i deltové svaly, přední strana stehen (kvadriceps) a ohybače kyčlí. Jako pomocné však pracují mnohé další svaly (např. široký sval zádový).

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít