Cviky » Prsní svaly » Široké kliky

Jak cvičit široké kliky?

Tato varianta se moc neliší od klasických kliků. Ruce však musíte mít dále od sebe – přibližně na dvojnásobek šířky ramen. U této varianty se mnohem více zapojuje ramenní svalstvo. O klicích se dočtete více v tomto článku.

Pomůcky

Kovové podpěry na kliky na našem obchodě Tím, že máte ruce více od sebe, se zmenšuje rozsah pohybu, a proto se obzvlášť u této varianty vyplatí pro zvýšení efektivnosti cvik cvičit s podpěrami na kliky.

Dýchání

Nadechněte se při pohybu dolů a vydechněte při pohybu nahoru.

Na co si dát pozor

Vždy dbejte na správné dýchání a tělo mějte stále zpevněné a v rovině. Opakování vždy ukončete s nataženýma rukama a cvik tak cvičte v plném rozsahu.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Banner shybyCZ

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít