Cviky » Prsní svaly » Klasické kliky

 

Jak cvičit klasické kliky?

Klasické kliky jsou základní variantou kliků. Ruce byste měli mít od sebe zhruba půl metru (o trochu více než na šířku ramen).

Kovové podpěry na kliky na našem obchodě

Pokud již zvládáte více než 30 opakování, doporučujeme vám pořídit si podpěry na kliky, které vám umožní větší rozsah pohybu a tím i efektivnější posilování prsních svalů.

Dýchání

Nadechujte se při pohybu dolů a vydechujte při pohybu nahoru.

Na co si dát pozor

Mimo správné dýchání se soustřeďte na to, abyste měli tělo neustále zpevněné a nijak se neprohýbali. Dále vždycky ukončete opakování s nataženýma rukama a udržujte tak plný rozsah pohybu.

Více o klicích se dočtete v tomto článku.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít