Cviky » Břišní svaly » Vznosy na hrazdě

Jak cvičit vznosy na hrazdě?

Začněte tím, že se zavěsíte nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Poté začněte zvedat nohy a udržujte je přitom co nejvíce natažené. Následně se prsty na nohou, nárty nebo holeněmi dotkněte hrazdy. Nakonec se stejným způsobem vraťte do základní pozice.
Cvik je určen pro pokročilé a je podobný kolenům k loktům (je ještě trochu obtížnější). Opět se s ním často setkáte v souvislosti s CrossFitem.

Vznosy na hrazdě do klubíčka

Vznosy do klubíčka jsou velice komplexním cvikem. Oproti obyčejným vznosům se ve velké míře zapojují i ramenní a částečně pak také zádové svaly.

Začněte tím, že se přitáhnete nebo vyskočíte na hrazdu a budete se držet tak, aby vaše ramena byla přinejmenším ve výšce loktů. Poté začnete zvedat a zároveň pokrčovat nohy. Dále se sbalíte do klubíčka, otočíte se hlavou dolů a natáhnete ruce.

Dýchání

V základní pozici (s nataženýma nohama směrem k zemi) se vždy nadechujte a při zvedání nohou vydechujte.

Na co si dát pozor

U tohoto cviku je důležité, abyste se ho snažili cvičit s nataženýma nohama. Čím více pokrčíte nohy, tím je cvik jednoduší a více se podobá tomuto cviku.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít