Cviky » Břišní svaly » Vznosy na hrazdě

Jak cvičit vznosy na hrazdě?

Začněte tím, že se zavěsíte nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Poté začněte zvedat nohy a udržujte je přitom co nejvíce natažené. Následně se prsty na nohou, nárty nebo holeněmi dotkněte hrazdy. Nakonec se stejným způsobem vraťte do základní pozice.
Cvik je určen pro pokročilé a je podobný kolenům k loktům (je ještě trochu obtížnější). Opět se s ním často setkáte v souvislosti s CrossFitem.

Vznosy na hrazdě do klubíčka

Vznosy do klubíčka jsou velice komplexním cvikem. Oproti obyčejným vznosům se ve velké míře zapojují i ramenní a částečně pak také zádové svaly.

Začněte tím, že se přitáhnete nebo vyskočíte na hrazdu a budete se držet tak, aby vaše ramena byla přinejmenším ve výšce loktů. Poté začnete zvedat a zároveň pokrčovat nohy. Dále se sbalíte do klubíčka, otočíte se hlavou dolů a natáhnete ruce.

Dýchání

V základní pozici (s nataženýma nohama směrem k zemi) se vždy nadechujte a při zvedání nohou vydechujte.

Na co si dát pozor

U tohoto cviku je důležité, abyste se ho snažili cvičit s nataženýma nohama. Čím více pokrčíte nohy, tím je cvik jednoduší a více se podobá tomuto cviku.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz