Cviky » Břišní svaly » Vytáčení nohou do stran

Jak cvičit vytáčení nohou do stran?

Tento cvik je zaměřený hlavně na šikmé břišní svaly. Nejdříve se zavěste nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Nohy postupně zvedejte, pokrčujte a zároveň přitom vytáčejte kolena do stran. Poté se stejným pohybem v opačném směru vraťte do základní pozice.

Jak si cvik ztížit?

Je-li pro vás cvik příliš jednoduchý, můžete snadno břišní svaly více zatížit tím, že poté, co pokrčíte nohy, ještě navíc provedete výkop.

Dýchání

V základní pozici (s nataženýma nohama směrem k zemi) se snažte nadechovat a při zvedání nohou vydechovat.

Na co si dát pozor

Cvik provádějte pomalu, abyste se zbytečně nerozhoupali. Také se zaměřte na to, abyste nohy zvedali dostatečně vysoko a cvik tak byl efektivní.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít