Cviky » Břišní svaly » Přednožování ve visu

Jak cvičit přednožování ve visu?

Při tomto cviku se nejprve zavěste nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Začněte zvednutím a pokrčením nohou alespoň do pravého úhlu s tělem (můžete i výš) a poté je narovnejte před sebe. Následně nohy opět pokrčte a nakonec je spusťte zpět do základní polohy.

Je na vás cvik příliš náročný?

V tom případě vám bude úplně stačit nohy pouze pokrčovat. Pro posílení břicha je důležité především podsazení pánve a zakulacení v oblasti beder. Natažení nohou tedy znamená pouze přidání zátěže. Až tedy budete zvládat vyšší počet opakování, můžete zvýšit obtížnost přechodem na přednožování ve visu.

Dýchání

Nadechujte se pokaždé v základní pozici (s nataženýma nohama pod sebou) a při zvedání nohou naopak vydechujte.

Na co si dát pozor

Cvik provádějte pomalu, abyste se zbytečně nerozhoupali. Dbejte na to, abyste nohy před sebe vždy co nejvíce narovnali.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz