Cviky » Břišní svaly » Přednožování ve visu

Jak cvičit přednožování ve visu?

Při tomto cviku se nejprve zavěste nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Začněte zvednutím a pokrčením nohou alespoň do pravého úhlu s tělem (můžete i výš) a poté je narovnejte před sebe. Následně nohy opět pokrčte a nakonec je spusťte zpět do základní polohy.

Je na vás cvik příliš náročný?

V tom případě vám bude úplně stačit nohy pouze pokrčovat. Pro posílení břicha je důležité především podsazení pánve a zakulacení v oblasti beder. Natažení nohou tedy znamená pouze přidání zátěže. Až tedy budete zvládat vyšší počet opakování, můžete zvýšit obtížnost přechodem na přednožování ve visu.

Dýchání

Nadechujte se pokaždé v základní pozici (s nataženýma nohama pod sebou) a při zvedání nohou naopak vydechujte.

Na co si dát pozor

Cvik provádějte pomalu, abyste se zbytečně nerozhoupali. Dbejte na to, abyste nohy před sebe vždy co nejvíce narovnali.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Banner shybyCZ

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít