Cviky » Břišní svaly » Kolena k loktům

Jak cvičit kolena k loktům?

Tento cvik provádějte tak, že se nejdříve zavěsíte nadhmatem na hrazdu s nataženýma rukama a nohama. Dále začněte zároveň pokrčovat a zvedat nohy dokud se jimi nedotknete loktů. Poté se vraťte nazpět do základní pozice s nataženýma nohama.

Cvik je pro pokročilejší a řadí se mezi komplexní cviky. Patří mezi velice oblíbené cviky vyznavatelů známého CrossFitu.

Dýchání

V základní pozici (s nataženýma nohama) se vždy nadechujte a při zvedání nohou vydechujte.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít