Cviky » Bicepsy

 

Posilování bicepsů je velmi oblíbené. Málokdo však ví, že přední stranu paže neutváří pouze biceps, ale ještě další 2 svaly – hluboký sval pažní a hákový sval.

Biceps (dvojhlavý sval pažní) má 2 hlavy, a to krátkou a dlouhou. Oproti tricepsu bývá často zatěžován a je tedy zpravidla zkrácený. Proto je třeba ho dostatečně protahovat.

Biceps tvoří velkou část přední strany paže, důležitý je však také hluboký sval pažní, který je ukrytý pod bicepsem. I když je pod bicepsem, tak jeho posilování má jednu velkou výhodu – tento sval totiž rozšiřuje paži a také vytlačuje biceps, který díky tomu pak vypadá větší.

Zajímá Vás více o svalech paže? Čtěte článek Poznejte svaly na rukou: Svaly paže a předloktí.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít