Cviky » Bicepsový zdvih podhmatem

Bicepsový zdvih podhmatem je naprosto základním cvikem se zátěží na dvojhlavý sval pažní – biceps.

Při cviku stojíme vzpřímeně podle zásad správného držení těla – důležitá jsou především ramena stažená dozadu a dolů. Celé tělo je při cvičení zpevněné. Lokty zůstávají po celou dobu podél těla. Činku držíme na šířku ramen. Šířka úchopu by tedy měla být dostatečně velká na to, abychom v základní pozici měli plně natažené ruce.

TIP: Chcete-li dosáhnout velkého objemu paží, zařaďte do tréninku také další cviky na biceps, které najdete níže. Většího objemu paží ale lze kromě posilování bicepsů dosáhnout také posilováním tricepsů, které se nacházejí na zadní straně paží.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít