Cviky » Bicepsový zdvih na Scottově lavici

Více o cviku

Bicepsový zdvih na Scottově lavici je silně izolovaný cvik a je zaměřený zejména na tvarování vrcholku bicepsů. Cvik je vhodné zařadit až v závěru tréninku bicepsů.

Při cviku je důležité nechat pracovat pouze bicepsy a vyhnout se jakýmkoliv pohybům, které by vám cvik ulehčily. Oproti klasickému bicepsovému zdvihu sice lavice souhyb těla sice podstatně znemožňuje, ale přesto je možné se naklánět a dopomáhat si i jinými svaly. Pokud si tedy uvědomíte, že k tomuto máte tendenci, raději si vezměte nižší zátěž.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít