Cviky » Bicepsový zdvih na kladce vestoje

Více o cviku

Jak již bylo zmíněno ve videu, jedná se o cvik tvarovací, a měl by proto být spíše doplňkovým cvikem na biceps. Základ tréninku by měly tvořit cviky s činkami.

Při cviku je důležité nezaklánět se, držet rovná záda a mít zpevněné břišní svalstvo, aby pohyb mohl probíhat co nejvíce kontrolovaně. Pomocné pohyby těla jsou nejčastější a největší chybou, s kterou se u různých variant bicepsového zdvihu vestoje můžete setkat.

Stejně jako u klasického bicepsového zdvihu s činkami lze tento cvik provádět nadhmatem. Část zátěže se tak přesune z dvojhlavého svalu pažního na hluboký sval pažní.

 

TIP: Navštivte naše nové diskusní fórum.
Obchod FitYOU.cz

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít